Työryhmät seminaarihuoneissa
Työryhmä 1: Yliopistolehdet ajan hermollako?
(luentosali ls 18, D-siipi)
Yliopistolehtikatsaus: professori Erkki Karvonen
Kommenttipuheenvuorot: päätoimittaja Marja Pemberton, Helsingin yliopisto ja päätoimittaja Kari Hippi, Joensuun yliopisto / Itä-Suomen yliopisto.
Työryhmän vetäjänä Marjo Laukkanen Lapin yliopiston Kide-lehdestä.
Työryhmä 2: Visuaalisen ilmeen rakentaminen ja hallinta organisaation muutoksessa (luentosali ls 13, D-siipi)
KTM, strategisen positioinnin konsultti ja kouluttaja, brändin rakentamisen ammattilainen Sirpa Pulkkinen, Gipola Oy.
Työryhmän vetäjinä Niina Huuskonen ja Tarja Helala Lapin yliopistosta.
Työryhmä 3: Nettivideot yliopiston viestinnässä ja markkinoinnissa
(Mauri-sali, taiteiden tdk, 1. krs)
Luova johtaja Juha Tahvonen, Mainostoimisto Seven-1 sekä mediayrittäjä Eero Leppänen, Mediayritys Rautasilta.
Työryhmän vetäjänä Markku Kontio Lapin yliopistosta.
Työryhmä 4: Kansainvälisen markkinointiviestinnän haasteita
(kokoushuone F2018, taiteiden tdk, 2. krs)
Alueellinen yhteistyö korkeakoulujen markkinoinnissa: Case Helsingin metropolialue. Markkinointipäällikkö Ira Leväaho Helsingin yliopistosta / HERA2 (Helsinki Education and Research Area) -hankkeen kansainväliset markkinointi- ja opiskelijarekrytointipalvelut
Tarvitaanko korkeakouluille Suomi-brändiä ja kuka siitä vastaa? CIMO:n viestintä- ja tietopalvelujen päällikkö Merja Lankinen.
Työryhmän vetäjänä Sari Väyrynen Lapin yliopistosta.
Työryhmä 5: Alumnisuhteet osana yliopiston sidosryhmäviestintää
(luentosali ls 12, D-siipi)
Opiskelijat viestivät opiskelupaikastaan ja vaikuttavat sen maineeseen, joten on tärkeää miten ja minkälaisen viestin yliopisto antaa heille valmistumisen jälkeen.
Työryhmän vetäjänä alumnikoordinaattori Susanna Ritala Helsingin kauppakorkeakoulusta.
|