Lapin yliopiston opiskelijat ovat tyytyväisiä atk-palveluiden tuottamiin palveluihin. Atk-palvelut teki helmikuussa 2011 opiskelijoille kyselyn palveluistaan.
Opiskelijat kiittivät atk-palveluiden ja HelpDeskin henkilöstön ammattimaisuutta ja taitoja, henkilöstön palvelualttiutta ja ystävällisyyttä sekä palvelun luotettavuutta. Palveluita arvioitiin asteikolla 1–5. Keskiarvot olivat vähintään 3, paitsi tulostuspalvelujen osalta, jossa keskiarvo oli 2,7. Sanallisessa palautteessa atk-palvelut sai runsaasti palautetta tulostuksen ongelmista sekä PCounter Credit-palvelusta.
Atk-palvelut on käsitellyt yhteisesti saadun palautteen ja palaute otetaan huomioon toiminnan kehittämisessä.
Atk-palveluiden kyselyyn vastasi 174 opiskelijaa, joista 44 prosenttia oli yhteiskuntatieteen tiedekunnasta, 29 prosenttia kasvatustieteen tiedekunnasta, 14 prosenttia taiteiden tiedekunnasta ja 12 prosenttia oikeustieteiden tiedekunnasta. Vastaajista 63 prosenttia opiskeli Lapin yliopistossa 2–5 opiskeluvuottaan. 66 prosenttia vastaajista opiskeli kampuksella ja 34 prosenttia vastaajista opiskeli pääasiassa etäopiskellen.
Yhteenveto palautteesta on nähtävissä atk-palveluiden sivuilla:
http://www.ulapland.fi/loader.aspx?id=a219d3c6-5ed6-4807-af80-3edc173a1d38
Kiitos kaikille vastanneille!
Lisätietoa:
Esko Suorsa
Tietohallintojohtaja
Lapin yliopisto / Atk-palvelut
etunimi.sukunimi@ulapland.fi
Puhelin: 040 501 1067
LaY/Viestintä/OT