José-Carlos García-Rosellin markkinoinnin alaan kuuluvassa lisensiaattitutkimuksessa tarkastellaan kestävän kehityksen rakentamista markkinoille eri sidosryhmien suhteiden ja vuorovaikutuksen kautta.
José-Carlos García-Rosellin tutkimus avaa talouden, ympäristön ja yhteiskunnan suhteita. Tuotekehitys, pk-yrittäjyys, verkostoituminen ja matkailu ovat lisensiaattityön keskeisiä käsitteitä.
Tutkimus nostaa esille, miksi yhteiskuntavastuuta ei voida lähestyä pelkästään yrittäjän tai asiakkaan näkökulmasta. Yrittäjien ja muiden markkinoilla toimivien tulisi keskittyä toiminnan seuraamuksiin heidän itsensä, luonnon ja yhteiskunnan kannalta.
Tutkimus A multi-stakeholder perspective on sustainable marketing: studying business – society relations through action research on luettavissa seuraavassa osoitteessa: http://herkules.oulu.fi/isbn9789514292248/
Lisätietoja:
José-Carlos García-Rosell
Puhelin 040 484 4190
LaY/Viestintä/OT