Markkinoinnin sivuaineopinnoista saat perustiedot ja -taidot markkinoinnin tieteenalasta ja käytännöstä. Tarkastelet liiketoimintaa erityisesti yrityksen ja sen asiakkaiden välisten liikesuhteiden näkökulmasta.
Sivuainekokonaisuuden sisällöllisenä painopisteenä ovat palvelut. Opit ymmärtämään markkinoinnin roolin liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa, hahmottamaan markkinoinnin peruskäsitteistöä sekä soveltamaan markkinoinnillista ajattelua liiketoimintaan ja johtamiseen. Perehdyt myös kuluttajakäyttäytymiseen, palvelu- ja suhdemarkkinointiin sekä markkinoinnillisen ajattelun soveltamiseen liiketoiminnan ulkopuolelle.
Voit opiskella markkinointia yliopistossamme perus- (25 op) ja aineopintojen (35 op) verran eli yhteensä 60 opintopistettä.
Markkinointi sopii sivuaineeksi kaikille koulutusaloille. Usein luennoilla on opiskelijoita jokaisesta tiedekunnasta.
Lue lisää markkinoinnin opintosisällöistä Pepistä.
Lehtori Markkinointi P. 040 506 5069
Vuorilammen tutkimusprofiili >
Yliopistonlehtori Johtaminen, erityisesti palvelumuotoilu P. 040 484 4200
Markukselan tutkimusprofiili >